This website requires JavaScript.

Δωρεάν μεταφορικά εντός Αττικής για αγορές άνω των 90€

Flip2store
Αναζήτηση
EL
Καλάθι Αγορών

Συχνές ερωτήσεις

Στο σημείο αυτό της ιστοσελίδας μας, θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε απλά και κατανοητά στις τυχόν ερωτήσεις και απορίες, που μπορεί να προκύψουν. Αν πάλι δεν πήρατε ικανοποιητική απάντηση στο ερώτημά σας, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας μας για μια πιο εξατομικευμένη απάντηση. Θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Πωλήσεις

Πώς λειτουργεί η όλη διαδικασία;

Υπάρχει ενδεχόμενο διαπραγμάτευσης της τιμής της προσφοράς;

Είναι εγγυημένο το ποσό της προσφοράς;

Τι προετοιμασία πρέπει να κάνω για να παραλάβετε την συσκευή μου, από το χώρο μου;

Τι γίνεται στην περίπτωση που η συσκευή μου, δεν πληροί τις προδιαγραφές που έχετε θέσει, για παράδειγμα η εμφανισιακή κατάσταση διαφέρει από αυτό που έχετε δηλώσει;

Αποδέχομαι την προσφορά σας. Τι γίνεται μετά;

Υπάρχει ένα πρόβλημα, π.χ. με την οθόνη του λάπτοπ μου αλλά δεν βρίσκω κάποιο σημείο να το αναφέρω. Τι να κάνω;

Αγοράζετε συσκευές οι οποιές δεν λειτουργούν;

Έχω εγκαταστήσει διάφορα λογισμικά, που τα έχω αγοράσει. Τι σκοπεύετε να κάνετε με αυτά;

Τι γίνεται με τα δεδομένα μου;

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα στην ιστοσελίδα σας;

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ό,τι δεν πρόκειται για απάτη;

Είμαι στη Ρόδο και θέλω να σας πουλήσω την παλιά μου συσκευή; Με ποιό τρόπο θα έρθετε να παραλάβετε την συσκευή μου;

Πόσες μέρες χρειάζονται για να πάρω τα χρήματα μου;

Αγορές

Θέλω να αγοράσω μια καινούργια ή μεταχειρισμένη συσκευή. Εξυπηρετείτε και εκτός Αθηνών;

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος πως η συσκευή που θα παραλάβω είναι απολύτως λειτουργική;

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι πραγματικές ή ενδεικτικές;

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής, όταν θέλω να αγοράσω μια συσκευή από την ιστοσελίδα σας;

Δεν βλέπω εδώ κάποια απάντηση στο πρόβλημά μου. Τί να κάνω;